Den store glisedagen

God morgen! I dag smiler jeg fra øre til øre, og ikke vet jeg hvorfor. Ikke orker jeg sette spørsmålstegn ved det heller, noen dager er bare slik. Bra dager, altså. Etter jobb i dag starter jeg jo på tidenes langhelg, så det har sikkert mye å si på hvorfor humøret mitt er på topp! Det eneste jeg kan se på som negativt i dag er at jeg glemte igjen nesesprayen min hjemme, noe som betyr at jeg snufser og snufser her jeg sitter på kontoret.  I dag har jeg på meg min nye oversized tee fra Wildfox, JEG ELSKER DEN! For en nydelig blåfarge som passer perfekt mot sommeren når huden blir brunere! Dere finner den HER. Nå står det jobbing, jobbing og jobbing på programmet de neste timene, slik at jeg kan ta langhelg med goood samvittighet. Ha en strålende dag alle sammen, husk at det blir fest og dagsfylla i morgen på 17.mai!!!! Hehe, neida. (joda, iallefall for oss). 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg