DEN STORE DAGEN

GOD JUL! Denne dagen er den beste dagen i året etter min mening! Familien min er så utrolig flinke til å ta vare på tradisjoner, så jeg vet omtrent nøyaktig hva dagen bringer hvert eneste år. Den starter med julelunsj med hele familien, i dag var vi faktisk 17 stykker! Mamma ordner til en stooor buffet med uendelig mye mat, vin, øl, julebrus – alt du kan tenke deg. Jeg spiser meg alltid så skammelig mett hvert år, og i dag var iallefall inget unntak. Kan ikke huske sist gang jeg var så mett! Det beste med at vi alltid har julelunsjen hjemme hos oss, er at det alltid blir igjen  massevis av rester. Jeg har med andre ord mye godt å stappe i kjeften i romjulen. 


Sjekk mamma og Frode som er happy for jul..


Etter lunsjen skulle vi egentlig i kirken for å få litt ekstra steming, men det rakk vi dessverre ikke idag. Vi bruker nemlig å dra på gravplassen til besteforeldrene mine, og det er så koselig! Pappa og oss kommer alltid først, og han sier det samme hvert år. “Håper ikke onkel Pål kommer..”. Så kommer onkel Pål, og da sier pappa “faen altså!”. Han tuller bare selvfølgelig, men den dårlige vitsen forteller han hvert eneste år. De har en veldig intern humor, så de står som regel bare å vitser litt på gravstedet før vi reiser hjem igjen. Haha! Ingen jul uten ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg