Den siste økta

Hei dere! Første dag tilbake på kontoret etter Moldeturen min. Det føles godt! Sitter her å koser meg med høy musikk på ørene, mens jeg jobber meg nedover dagens to-do liste. Moro! Glenn kom nettopp joggende innom kontoret med litt lunsj til meg, snill som han er <3 Nå er magen mett, og jeg er klar for å gjøre unna dagens siste rest før jeg setter snuten hjemover. Vil egentlig bli ferdig så fort som mulig, så nå må jeg runde av! Her er dagens antrekk:
Tee – Aner ikke! Tror det kanskje er Glenn sin? Jeans – Gina Tricot, Sko – Converse, Solbriller – RayBan

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg