DEN NYE JULIA

Hei fra Oslo, endelig! Mitt andre hjem ♥ Jeg skal være her i en hel uke, og det er så deilig at  jeg faktisk har litt tid for en gangs skyld, og ikke trenger å stresse fra avtale til avtale. Oslo for meg er noe helt spesielt. Det var byen jeg startet voksenlivet mitt for fullt i, der jeg lærte meg selv å kjenne på en helt ny måte. Ikke en dag var den samme, og alt var nytt og spennende. Etterhvert ble det litt for mye for lille Julia. Dette er snart fire år siden, hjelp som tiden flyr. Årene i Bergen ville jeg aldri vært foruten. De fikk meg ut av en overfladisk hverdag med events, statusjag og følelsen av at man ikke var god nok. Jeg har vokst mye, er trygg på meg selv og har lenge vært klar for å vente snuten tilbake til hovedstaden. Det blir… Snart!

Det siste året har vært veldig turbulent. Ikke på en dårlig måte, langt ifra. All motgang og vanskelige hendelser har bare gjort meg sterkere. Selv om det virket umulig når man sto midt i det, visste jeg at det kom en dag der solen skinte igjen. Da den dagen kom følte jeg meg bare takknemlig for perioden jeg la bak meg. Jeg kom meg igjennom styrket, og med en følelse av at jeg kunne klare alt jeg ville.

For meg var det viktig å starte på nytt. Jeg gjorde større endringer som å flytte i ny leilighet, endret om mange av vanene mine og kutte ut negative mennesker fra livet mitt. Dessuten hadde vi nettopp åpnet butikken! Men jeg gjorde også mindre forandringer som kanskje ikke noen la merke til. Èn av de små endringene som har gjort mest inntrykk på meg var å bytte parfyme. Å endre min duft, som hadde vært min i flere år. Lukten det var knyttet så mange minner til, på godt og vondt.

Duften av den nye, og forbedrede Julia er White Tea fra Elizabeth Arden. Den er frisk, lett og representerer alt jeg ønsker å være. Det høres kanskje veldig rart ut å legge så mye følelser i en parfyme, men lukter utløser mange faktorer i underbevisstheten vår – for min del er det følelsen av en ny start, og en lykkelig fremtid.

En annen positiv ting med White Tea fra Elizabeth Arden er at den er rimelig! Min forrige parfyme kostet 900kr per flaske, mens denne ikke er en tredjedel av prisen en gang. En bedre økonomisk fremtid 😉 Hehe! Den er helt perfekt som julegave, eller en liten gave til deg selv. Produktene fra Elizabeth Arden har lenge vært fast inventar i badehyllen min, og nå har jeg altså gjort sortimentet komplett med parfymen også. En av mine desiderte favorittmerker!

En liten fun fact er at vår daglige leder på Janne & Julia, Ingeborg, likte White Tea fra Elizabeth Arden så godt at hun måtte kjøpe den selv. Nå lukter altså halve staffen på J&J det samme. Haha!

DU FINNER PARFYMEN HER ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg