DEN MINST INNHOLDSRIKE SOMMEREN.. EVER

ANNONSE – Affiliatelinker

Hello ladies! Det begynner virkelig å synke inn at de late dager snart er over. Dette har kanskje vært den minst innholdsrike sommeren ever. Sommer skal jo være gøy fra morgen til kveld, og ikke seriemaraton alene hver dag?! Ikke at jeg klager altså, jeg elsker å være alenetid og alenetid er ekstremt viktig for meg. Samtidig så har til og med jeg nådd grensen for hvor mye jeg trives i mitt eget selskap.

Men, jeg har ikke bare vært alene! Siden sist har jeg bl. annet…

… posert på en lekebil sammen med bestekompisen min Glenn

TOPPHER / BUKSEHER

… stått på hender midt på Majorstuen. Sjarmerende.

… følt meg sånn her. Hater dagen derpå! Samtidig, se på huden min ?! Å sove 12 timer hver natt, gå sminkefri 90% av uken og se litt for mye på tv hjelper åpenbart.

JUMPSUITHER

… Spilt enda mer minigolf. Anbefaler virkelig å ta turen innom Underground Golfclub på Majorstuen. SÅ gøy både med venner eller på date!

Nå skal jeg sakte men sikkert komme inn i jobbmodus igjen. Det er sannelig deilig å slappe av, men nå er jeg klar for å prestere litt igjen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg