DEN KJIPE TO-DO-LISTEN

ANNONSE – Affiliate til Nelly og NAKD

JAKKEHER / TIGHTSHER / SNEAKERSNAKD

Hei fra Bergen! ♥ Ble like så greit med hit etter noen fantastiske dager på Geilo. Merket jeg ikke var helt klar til å dra tilbake til Oslo riktig enda. Akkurat nå sitter jeg på Espresso House på Torgallmenningen å jobber. Prøvde å blogge hjemmefra i dag tidlig, men da slo husmoren til og alt annet ble viktigere enn å faktisk jobbe. Som å vaske klær, ta ut av oppvaskmaskinen, tørke støv – du vet. Jeg liker jo egentlig mye bedre å jobbe enn å vaske, så jeg skjønner ikke helt hvor logikken kommer inn der. Haha!

I dag har jeg en sånn skikkelig lang, kjip to-do-liste som jeg har utsatt i flere uker. Den er full av småting som egentlig bare tar fem minutter å fikse, men som man lett utsetter. Typ å sende en mail, svare på en annen mail, kategorisere på instagram, til og med booke ferie i Sverige av alle ting. Hadde man bare tatt tak i sakene med en gang… Lettere sagt enn gjort! Tenker jeg bare får sette i gang! Gulroten av å bli ferdig med listen er jo at jeg skal gjøre min favoritthobby etterpå. Nemlig handle mat ♥♥♥ Jeg elsker å handle mat! Må bl.annet få tak i en trøffelolje (noen som vet hvor de selger?), så skal jeg bort på Asiabutikken (er det lov å si??) på vektertorget å handle grønnsaker etterpå. I kveld blir det thai! Håper alle har en fin onsdag 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg