DEN JULESTEMNINGEN ALTSÅ

Sjoho! Og julestemningen fortsetter i Molde! I to tiden kom Lars prompende opp med bilen for å hente meg, for at vi skulle dra på byens beste kjøpesenter *kremt* roseby. Dette er jo tredje dagen på rad jeg er der, så for min del ble jeg kun med for det sosiale. Juletider er sosiale tider – og det digger jeg. Vi gikk egentlig bare rundt å klagde på at det ikke finnes Zara i Molde, før vi spiste et nydelig måltid på burger king. Haha, classy bitches. Nå sitter jeg vel plassert hos mamma, og skal straks kjøre til en venninne. Mamsen har fått besøk av kjæresten sin, derfor orket jeg ikke sitte på stuen sammen med de. Når unge mennesker leier hender er det søtt, i likhet når veldig gamle mennesker leier hender. Men når et par på 40+ sitter der å leier, spesielt om det er min egen mor, syns jeg det er litt…..ekkelt! Haha. Men jeg er veldig glad for at hun har funnet kjærligheten igjen altså, misforstå meg rett 🙂 Hun har forresten også pyntet så fint til jul, wiii! Deilig å være hjemme ♥

Nå skal jeg danse meg inn i dusjen for å fikse på håret som ser ut som det har badet i vaselin. Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg