DEN GLADE ITALIENER

SUNDAY AS IT SHOULD BE

Hangover eller ei, i dag har jeg hatt en sånn søndag som jeg egentlig vil ha hver uke. Sove så lenge man vil, spise deilig frokost, slappe av litt før man kommer seg ut i frisk luft. Etter flere anbefalinger dro vi på Den Glade Italiener for å spise pizza til middag, noe jeg ikke angrer et sekund på! Faktisk den beste pizzaen jeg har smakt i mitt liv, uten å overdrive. Jeg og June bestilte en pizza hver, for så å dele slik at vi fikk smake litt av begge. Tror aldri jeg har vært så mett i hele mitt liv som da vi rullet ut av resturanten halvannen time senere. Vi bestilte også dessert! Ikke likt meg, men i dag fikk søttanna bestemme 😉 Den Glade Italiener ligger på Grønlands Torg, rett ved t-banen. Hit skal jeg tilbake!

Etter maten dro vi videre på kino for å se Pirates of the Caribbean. Under filmen presterte jeg å SOVNE i nesten en time, så det blir ingen filmanmeldelse fra meg denne gangen. Haha at det går an…. Nå ligger vi på hotellet med hver vår ansiktsmaske og tar livet heftig med ro. Gleder meg allerede til å våkne i morgen, det er meldt soool og jeg har planer om å bli tæn!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg