DEN EVIGVARENDE SOMMEREN

Føler det har blitt litt vel mye loff, smør, chillern og slapper av denne sommeren. Jeg må bare advare deg før du leser videre, for jeg er nemlig den som kan klage på alt slags vær. Jeg hatet regn når jeg bodde i Bergen, og nå som jeg har flyttet til Oslo begynner jeg tydeligvis å hate solen. Den tar jo a.l.d.r.i slutt. Problemet er ikke at jeg misliker varme, å sole meg, bade eller generelt alt sommeren har å by på. Det jeg sliter med er at jeg ikke får jobbet en dritt, og ligger der som en sjøstjerne på stranda hver eneste dag!

BIKINIEN MIN FINNER DU HER ♥

Jeg innser forresten at det egentlig ikke er lov til å skrive et sånt innlegg. Mangel på selvinnsikt og i-landsproblem til tusen. Jeg får se på denne evigvarende sommeren fra den positive siden, og det er at jeg får mange bikini-pics til insta ♥

Ellers lever jeg livets glade dager og koser meg til tusen – selvom det ikke virket sånn heheh.

PS! Hører jeg “sommerkroppen” én gang til denne sommeren kommer jeg nok til å spy.

 

2 kommentarer
    1. Får du noe klikk på bloggen lengre? Den er så utrolig overfladisk og kjedelig.. trykker meg bare inn av vane

      1. Hyggelig at klikker deg innom, men synd det bare er av vane! Det har vært litt halvveis det siste året grunnet den nye butikken, men nå er jeg back on track:) Kom gjerne med innspill om det er noe du savner!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg