DEN EVIGE JAKTEN PÅ NY LEILIGHET

TØRKLEHER / SKINNJAKKEHER (nå til -25%!)

Åh, er det på tide å gi opp nå? Å finne den perfekte leiligheten i Oslo skulle ikke være like enkelt som jeg trodde. Selv om vi får flere meldinger på Finnannonsen vår hver eneste dag, er det ingen som frister i det hele tatt. Jeg er jo verdens mest utålmodige person av natur, men har skjønt at det kanskje er lurt å ha litt is i magen. Jeg nekter å settle for en leilighet bare fordi vi har dårlig tid liksom. Da mener jeg det er bedre å vente på den perfekte, eller så nærme man kommer.

Ellers har jeg hatt en rolig morgen, for én gangs skyld. Våknet av meg selv, gikk tur med Zara, og skal nå lage en ny nettbutikk med ting som skal selges. Deler link når den er klar ♥

2 kommentarer
    1. Synd at det tørkleet var utsolgt, da hadde det havnet i handlekurven med den hvite blazeren
      Lykke til med jakten på leilighet, det ordner seg helt sikkert

    2. Anbefaler deg å legge ut annonse på Hybel.no også. Jeg har bestandig hatt mye større hell på den siden når jeg har lett etter leilighet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg