DEN ENESTE PÅSKEIRRITASJONEN

Good morning ladies ♥

Jeg har helt glemt av hvor gøy det faktisk er å se på tv! I sommer sa jeg opp tv-kanalene mine i leiligheten, rett og slett fordi jeg aldri ser på tv. Nå som jeg er på besøk hos mamma har jeg plutselig alle kanaler i verden å se på (sånn nesten), og nå koser jeg meg med Dr. Phil. Det beste programmet på morgentv etter min mening, hehe!

Jeg må ærlig innrømme at jeg blir litt oppgitt også. På dagens episode er det totalt åtte jenter som er hodestups forelsket i samme fyr. Han er visst helt perfekt, og i følge jentene har han sagt “jeg elsker deg” til hver og en. Problemet er bare at ingen av jentene har møtt han face to face før! Ikke på skype eller facetime engang!!! Altså, hvordan kan man være så naiv? Sånne ting irriterer meg så sykt, haha! Heldigvis har ingen gitt han penger eller noe sånt enda. Det finnes jo mennesker som gjør det også.. I denne episoden skal faktisk alle jentene møte “Hyrum” (hva er det for et navn?), og han skal forklare seg. Åh, dette blir spennende folkens!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ehm, ja. Som dere kanskje forstår har jeg virkelig kommet inn i feriemodus, og de største irritasjonene jeg har akkurat nå er deltakerne på dr. Phil. I Molde er det forresten supermye snø, noe jeg syns er utrolig skuffende da jeg kun har pakket med meg vårklær. I mitt hode skulle det jo være sol hver dag i påsken, og det skulle være så varmt at vi kunne starte grillsesongen. Men men, forhåpentlig til neste år!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Noen bilder fra denne morgenen! I dag skal vi bare slappe av, og har ikke de store planene. Jeg tenkte å vise Christoffer litt mer rundt i Molde, så skal vi spise lunsj med familien min litt senere.

4 kommentarer
    1. Hahah! Jeg sitter og ser på akkurat det samme nå, så kom jeg tilfeldigvis over blogginnlegget ditt når jeg scrollet igjennom Facebook. Sykt tilfeldig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg