DEN DER JULA

REKLAME – LINKEN ER AFFILIATE

KJOLE FRA MISSGUIDED

Ja, hva skal man si om jula? Jeg har vel akkurat det samme å si som mange andre. Jeg koser meg gløgg ihjel, spiser alt for mye mat og nyter tid med familien. En magisk tid, rett og slett. I går tok jeg meg omtrent helt mobilfri, og det var SÅ deilig. Kom meg ikke unna litt snaps av juletreet og kjolen min, mens ellers lå mobilen i vesken ute i gangen. Jeg tenkte at det sikkert ble bombadert av julete ting på sosiale medier fra før, så hvem bryr seg vel egentlig om hvordan jeg feirer julaften.

Er det forresten noe spesielt dere vil se her inne nå i juleferien? ♥ Jeg har bl.annet fått nytt kamera til jul, og merket motivasjonen både for videoblogging og bilder generelt økte helt sjuuukt! Så kom gjerne med ønsker, så blir det litt mer variasjon her inne 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg