Den dagen

God dag! Haha, jeg må bare le av livet mitt her i Molde. Det er ikke bloggmateriale akkurat. Alt jeg og venninnene mine gjør er å chille, kjøre bil, spiser og chiller litt mer. Joggisen er på til enhver tid, og hverdagen her er som rehab fra Oslo der det er stress og mas hele tiden. Jeg elsker jo stress og mas! Akkurat nå merker jeg at jeg har fått litt nok av sofatilværelsen, og gleder meg veldig til i morgen da vi skal ned til Glenn for vin, reker, latter og kos. Endelig kan jeg få sminke meg igjen! Oppå det hele har jeg selvfølgelig også blitt syk. Jeg har vært sengeliggende stortsett hele dag, noe som er dritt. Jeg orker ikke se mer tv-serier nå, eller egentlig ha noen digitale verktøy rundt meg i det hele tatt. Jeg vil ut i frisk luft! Noe jeg ikke kan, for verken kropp eller psyke takler det akkurat nå. Dritt-influensa.. Sånn ligger jeg stortsett dag inn, og dag ut i Molde. Om du tar vekk øyenbrynene, leppestiften, pudderet og rougen.  I morgen er det på med normale klær igjen, og jeg GLEDER meg faktisk til å ta bilder for å vise dere. Akkurat nå er livet mitt gørrkjedelig, nettopp fordi ingen av venninnene mine vil komme på besøk til meg fordi de er redd for å bli smittet. Drittfredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg