DEN BESTE VENNINNEGAVEN

Tidligere har jeg klaget over at ting ikke er som før. Jeg husker det året jeg flyttet til Bergen, og for en fantastisk tid det var! Flere av mine beste venninner fra Molde bodde her også, og vi hang sammen hele tiden. Kveldsturer, fester, middager – you name it. Det siste året har det derimot ikke vært helt optimalt med kvalitetstid, rett og slett fordi alle har så fulle kalendre på hver sin kant. Til bursdagen min i februar fikk jeg derimot en av de aller beste gavene, nemlig en middag sammen med hele gjengen. Det sier jo sitt om hvor hektisk det er når man må planlegge å spise middag sammen en hel måned før, slik at alle skal få mulighet til å bli med, haha 😉 Slik var det ikke i gamledager! Uansett, jeg er bare glad for at vi endelig får samlet oss, skravlet om dritt og bare være i hverandres selskap. Nå er jeg på vei ut døren, første stopp for kvelden er hjemme hos Ellen for en liten apritif som hun så fint kalte det. Å drikke vin er det hun egentlig mente. Deretter skal vi ut å spise med hele gjengen, gleder meg!

GENSER HER / BOOTS HER / RINGER HER

I kveld føler jeg meg skikkelig cool, men fin. Jeg har på meg en oversized genser og et par boots, pluss en choker du egentlig ikke ser på bildene. Jeg skal klikke hjem denne genseren i flere farger, pronto! Den koster bare 199kr, og er jo perfekt både som kjole eller til et chillere antrekk. Jeg har størrelse S om noen lurer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg