DEN BESTE TUREN I 2016

Reise i samarbeid med Royal Caribbean

IMG_5267-2

IMG_3822-2IMG_5176-2IMG_3828-2IMG_3337-2IMG_3348-2IMG_3452-2IMG_3299-2IMG_3247-2IMG_3275-2PA220058-2IMG_3225-2IMG_3178 kopi-2IMG_3064-3IMG_3082 kopi-2IMG_3254-2IMG_5284 kopi-2

Throwback til en av de fineste turene jeg noen sinne har hatt. Jeg får nesten litt kjærlighetssorg av å se på disse bildene, for jeg husker hvor utrolig fint vi hadde det. Det verste er jo at jeg vurderte å ikke dra siden jeg nettopp hadde hatt en ganske tøff måned, men herregud så glad jeg er for at jeg dro! Det var virkelig det jeg trengte. 100% avkobling, uten sosiale medier. Jeg mistet nemlig koden til wifien cirka fem minutter etter at jeg fikk den, og orket aldri å hente en ny. Litt bevisst, for da slapp jeg å sjekke telefonen hver gang det plinget.
Grunnen til at jeg likte å dra på cruise så godt var fordi man fikk både i pose og sekk. Et nydelig hotellrom (lugar), muligheten til å sole seg og bade, shopping, helt fantastiske resturanter, barer og utesteder. I tillegg var det flere aktiviteter man kunne gjøre, som trening, spa, tivoli, shows og diverse andre ting. Alt på samme båt! Man trengte aldri å stresse seg inn i en taxi, lete seg frem i gater eller være redd for å rote seg vekk i et fremmed land. Vi reiste med Hamony of the Seas, som er verdens aller største cruiseskip. Det var flere ganger jeg tok meg selv i å tro at vi var i en by, og ikke på en båt. Haha! Så svært var det.
Jeg skal tilbake på cruise, det er helt sikkert. Neste gang vil jeg reise på cruise i Karibien, som ser så fantastisk ut at jeg ikke klarer å beskrive det engang. Helst vil jeg reise asap! Jeg trenger påfyll med sol, varme og ikke minst fantastiske bloggbilder i vakre omgivelser 😉 Hehe, alt for bloggen. Om du lurer på noe angående turen vår så bare legg igjen en kommentar. Anbefaler alle å sjekke ut hjemmesiden til Royal Caribbean HER for å finne en oversikt over alle destinasjonene, prisene (som faktisk ikke er så verst!) og de forskjellige cruisene.
2 kommentarer
    1. Skal på cruise til Karibien om litt under en måned, gleder meg! Prisene er ikke så ille som man skulle tro!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg