DEN BESTE TIDEN

I motsetning til mange andre, syns jeg det er lettere å stå opp tidlig på høsten og vinteren. Når alarmen ringer klokken seks er det første jeg gjør å tenne i peisen. Det er fremdeles helt mørkt ute, og lyset fra flammene gjør leiligheten så utrolig…vakker? Det føles som om jeg er den eneste som er våken i hele verden. Alt er så stille, og det eneste jeg hører er knitringen fra flammene. Det er den beste tiden i løpet av hele dagen! Mens jeg skriver dette holder det på å lysne ute, og jeg skal straks ta med meg Zara ut på tur. Men, jeg må kjappe meg. Kan jo ikke gå glipp av Dr. Phil som starter om…nøyaktig 25 minutter. Ukens oppskrift kommer litt senere. En skikkelig god, sunn og mettende suppe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg