DEILIG LØRDAG

Happy saturday! I dag sov jeg veldig lenge, og koste meg i sengen med tvserier etter jeg våknet opp. Utrolig deilig å slappe av etter en stressende måned! Etter det tok jeg en lang dusj og epilerte leggene mine – skriver innlegg og annonserer vinneren i kveld! Skulle egentlig gjøre det i går, men da jeg kom i leiligheten var det bare å legge seg med en gang. Sååå sliten da!!  Etter dusjen lagde jeg meg en sunn og god frokost. Som skrevet før skal jeg endre om hele kostholdet mitt og være mye flinkere til å spise sunt. Bare unne seg noe godt i helgene kanskje! Nå skal jeg bli så fit og fin til jul at, gleder meg 😀 Apropos jul! Jeg har kommet i julestemning allerede jeg, og det er vel helt feil? Jeg hører på julemusikk dagen lang, har kjøpt inn nesten alle julegavene og sitter å planlegger årets første pinnekjøttmåltid. Tenk om jeg mister stemningen til jul da, det hadde jo vært helt krise!! 
Her har jeg på meg en av de andre onepiecene jeg kjøpte i London. De er SÅ søte og deilige!  I dag hadde jeg egentlig bare tenkt å holde meg hjemme, rydde ut av kofferten, vaske og slappe av. Men det er vel kanskje mer en søndagsaktivitet? Det blir ost, kjeks og litt vin ikveld tenker jeg meg! Men bare ETT glass, for jeg skal ikke ut på byen. Er sååå lei av å våkne opp med skallebank!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg