DE SØTESTE SOMMERSANDALENE

ANNONSE – Affiliatelinker nelly

KJOLENELLY / SANDALERHER

Heeeei ååååå gooood….onsdag! (?) Prøvde meg på en liten gladhilsen der på denne solfylte onsdagen. Kunne virkelig ønske jeg kunne fortelle at jeg var oppe å hoppet klokken syv i dag tidlig, men selvom alarmen ringte da var jeg langt fra oppe å hoppe. Jeg lå på mobilen min, scrollet instagram og prøvde å presse opp øynene mine med fingrene for å ikke sovne igjen. Ja, burde kanskje lyttet til kroppen å sovet en time til, MEN not today! Det er en kjempefin dag i Oslo, så den kan man selvfølgelig ikke sove bort ♥

SANDALERHER

Siden jeg fremdeles er ganske hoven og trøtt i trynet, dropper jeg å vise dere det ufine synet å viser stolt frem disse søte sandalene i stedet! De finnes også i svart her og peach her. Supersøte nå i sommer, samtidig som de er skikkelig god å gå i. Mykt skinn og behagelig såle. Dette kommer fra ei som får gnagsår bare av å se på nye sko 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg