DE SMÅ TINGENE I LIVET

(annonselenker)

Wow, for en natt! Jeg virker kanskje litt vel gira over en god natts søvn, men jeg har nok ikke følt meg så uthvilt på lenge. Det er jo ingen hemmelighet at sommerværet har inntatt Bergen for fullt, og for første gang i år åpnet jeg alle vinduene i leiligheten uten at det ble kaldt. De små tingene i hverdagen altså! I natt sov jeg med begge soveromsvinduene åpen, og all den friske luften gjorde virkelig mirakler for søvnen min. Jeg merket så vidt at gravmaskinen startet å bråke i hagen klokken syv, for så tungt sov jeg. Boring sleeping facts, I know..

I dag har jeg to ting på agendaen:

1. Jobbe
2. Bli ferdig med punkt 1 så fort som mulig slik at jeg kan løpe opp i parken for å sole meg

Image and video hosting by TinyPicSkjorteHER / Bukse – lignende HER / SunniesHER / KlokkeHER

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Her er gårsdagens antrekk, som var alt for varmt! Det ble byttet ut til shorts og singlet så fort jeg kom hjem igjen. Nå skal jeg google meg frem til potetsalat med creme fraiche, som jeg har tenkt å lage til kveldens grilling. Om noen har en god oppskrift så kom gjerne med den 😀 Håper alle nyter dagene i solen ♥

5 kommentarer
    1. Du har linket til feil skjorte.. Dine striper går vannrett på lommene og har en ”flipp”, mens den du har linken til har ikke en flipp og alle linjene er loddrett.

      1. Hei! Ja, det er samme modell men min er hvit og denne ser litt grå ut? 🙂 Tror ikke de har den helt hvite inne i år, jeg kjøpte min i fjor sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg