DE SMÅ TINGENE I LIVET

JUMPSUITHER / VESKEHER / SNEAKERSHER / SUNNIESHER

Da jeg åpnet kjøkkenvinduet i dag tidlig kom det inn sånn deilig, crispy luft. Jeg ble helt nostalgisk der jeg sto, for den typen ren luft har jeg ikke kjent på lenge. Oslo har vært en varm gryte i hele sommer, noe som har vært helt fantastisk – men nå lengter jeg etter høst. Tenk at man kan føle så mye av å få litt frisk luft slengt i fleisen.. Viktig å sette pris på de små tingene i livet!

JUMPSUITHER / VESKEHER / SNEAKERSHER / SUNNIESHER

I dag har jeg en veldig avslappet søndag. Tenkte å gå en tur, vaske litt klær, for så å ligge i sengen å se på Real Housewifes of Atlanta. Sånne dager trengs så sårt, og de gir meg virkelig energi! De siste ukene har vært så travel, og ikke minst sosiale. Noe jeg elsker, men jeg merker også at det er digg å være litt alene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg