DE PERFEKTE SKINNBUKSENE

  God ettermiddag! Beklager sen oppdatering fra meg, dagen har gått i ett fra jeg våknet av byggearbeiderne klokken syv til nå. Jeg sitter på kontoret, og tenkte jeg skulle komme med en aldri så liten skinnbukse-guide. Er det noe jeg virkelig elsker så er det nettopp skinnbukser! For ett år siden fikk jeg faktisk en kommentar på byen at jeg alltid hadde på meg skinnbukse når jeg var ute.. Da ble jeg litt fornærmet å brukte det ikke på en stund. Haha! Nå har heldigvis fornærmelsen gått over, og jeg er i skinnbuksemodus igjen.

1

Jeg tenkte å starte med den gode, gamle favoritten. Denne fra Dr.Denim kjøpte jeg for nesten to år siden, og jeg har sikkert brukt den…..1000 ganger? Jeg bruker den til alt! Den sitter som et skudd og er veldig behagelig. Jeg liker at den er så enkel, og det er nok også derfor jeg alltid finner en unnskyldning til å ha den på meg.. Hehe! Under ser du flere bilder av hvordan den er på 🙂 Jeg har tidligere hatt S, men bestilte ny i XS nå siden jeg er litt smalere. Den er stretchy!

IMG_9618-2

IMG_8211-2

DU FINNER DEN HER ♥


2

Denne skinnbuksen fra Nelly kjøpte jeg sent i sommer, og det vær kjærlighet ved første blikk for en skinnbukse-avhengig som meg! Jeg liker biker-looken og at den har så mange kule detaljer. Denne er litt “tykkere” i stoffet enn den første buksen, så den er god å ha nå som det er så kaldt ute. Jeg har ikke rukket å bruke den like mye som den første enda, men det blir vel kjenner jeg meg selv rett 😉 Jeg har EU36, og det er akkurat litt for stort nå – likevel gjør det ingenting siden jeg syns den er like så kul litt “oversized”! Under ser du flere bilder av den på:

IMG_4769 kopi 2-2

IMG_4567-2

DU FINNER DEN HER ♥ (sko her)


3

Denne skinntightsen fra Miss Selfridges er den nyeste i samlingen, og jeg fikk den før helgen. Jeg har allerede rukket å brukt den fire ganger, og er helt frelst! Den sitter som et skudd både i ben og rumpe, og er highwaist som er perfekt om du skal ha en croptop eller lignende. Jeg brukte denne tighten med denne bodyen ute på lørdag, og følte meg rett så fin. Jeg har størrelse 36. Under ser du flere bilder:

IMG_5962-2  IMG_6051

DU FINNER DEN HER ♥


Om du har noen spørsmål om størrelse, passform ol på noen av buksene over er det bare å legge igjen en kommentar! Grunnen til at jeg skrev hvilken størrelse jeg brukte/bruker er for at det skal være lettere å finne sin egen størrelse. Jeg har jo gått litt ned i vekt de siste månedene, og trenger da naturligvis mindre bukser.

 

13 kommentarer
    1. Den nederste tightsen, kunne du hatt den i 34? Jeg har bestilt den i 38 og jeg er rimelig mye større enn deg, så burde nok mist hatt 40! :p

      1. Ja den er veldig stretchy, så det går nok fint 😀 Du kan jo bare bytte om den ikke passer! Men det går nok bra <3 Klem

    2. Er den fra Dr.Denim høy i livet? 🙂 Også ser jeg at en del skriver at den ikke er like stretchy som di andre buksene fra dr denim, stemmer det?

      1. Den er helt normal, ikke veldig high waist! 🙂 Hmm jeg har ikke så mye erfaring med andre bukser fra Dr. Denim, men jeg syns denne er stretchy nok iallfall 🙂

    3. Hei lurte på om du har de svarte skoene på nest nederste antrekk i din vanlige størrelse? Fikk et par idag men er litt trange i tuppen, vet du om de vier seg litt ut etterhvert?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg