DE LATE DAGENE ER OVER

ANNONSE · Affiliatelinker

HATT – FRA SPANIA / SOLBRILLERHER / BIKINITOPPHER / BIKINITRUSEHER

Er det lov å si det var litt godt å komme tilbake til regn og 13 grader i Oslo? Jeg har for all del hatt en helt fantastisk uke i Spania. Mye sol, deilig mat, kjærestetid, og ikke minst late dager på stranden. Sommeren har vært lang, og jeg føler meg for første gang på mange år veldig klar for høsten. Men, jeg må ærlig innrømme ferien kunne vart litt lengre. En liten uke går alt for fort!! Her er uansett et bildedryss fra en av de siste dagene på stranden.

  

I mitt rette element, klar for å poppe en flaske prosecco 😉 Strandkjolen min finner du her!

Det jeg gleder meg mest til i høst er definitivt å spise sunt, få rutiner igjen, og ikke minst TRENE!!! Denne kroppen bare forfaller hver dag som går. Ikke at det bryr meg noe særlig, det viser bare at man lever i velstand 😉 Denne uken har jeg vegetaruke, så om dere har digge oppskrifter så hyyyyl ut!

2 kommentarer
      1. Tusen takk for det Ragnhild, det blir veldig spennende 😀 Skal definitivt sjekke ut bloggen din, elsker tips om vegetarmat! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg