DE BESTE 3 AV 100 DÅRLIGE

Note to self; kjøp deg en jævla paraply. Eller en regnjakke. Jeg har nå bodd i norges regnhovedstad i over tre år. Jeg har ikke telling på hvor mange paraplyer jeg har hatt, men jeg tipper rundt 100. Om ikke 1000. De varer cirka to dager før jeg roter de bort et eller annet sted. Tidligere i dag var jeg på vei til styremøte, og skulle løpe ned til bussen med solbriller på (ser sykt teit ut, men jeg må pga øynene). Plutselig kom tidenes regnstorm over meg, og jeg bare HVA FAEN HATER LIVET og løp som en gal. Da jeg satt meg i bussen rant det nedover hele ansiktet mitt, og det eneste jeg tenkte på var “jeg som skulle ta antrekksbilder til bloggen etter, for en bortkastet sminkesession!”. Men, jeg (eller Janne) knipset noen bilder før vi gikk inn på møtet. De ble ikke særlig bra skal jeg være helt ærlig. Jeg må trene han mer opp! Her er de tre beste av 100 dårlige:

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER / SKOHER

NÅ kan jeg forresten dele den store nyheten med dere snart. Møtet gikk kjempebra!

Men nok om hemmeligheter jeg ikke kan dele enda uansett. HUSK at du får -20% på HELE Nelly fremdeles. Koden og landingssiden finner du HER, og under har du mine favoritter ♥

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

FÅ -20% AVSLAG PÅ HELE NELLY HER ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg