date med sofaen

Halvtom leilighet, det er bare meg og Glenn igjen. Birte har dratt på Gardermoen, og Glenn reiser klokken elleve. BUHU, dette her er så trist 🙁 Heldigvis er det strålende sol, og ikke sånn alt for ille temperaturer heller. Nå er våren virkelig på vei, og det fryder meg som haaater vinter! Man trenger liksom ikke pakke seg inn i vinterparkasen for å gå ut i gaten. Hvordan er været i resten av landet forresten?  I kveld skal jeg for en gangs skyld bare slappe av. Nå har det vært tjo og hei i litt for mange dager, og jeg gleder meg til å kline med soffaputene etterpå. Det skal bli så deilig! Kan absolutt ikke klage, for denne uken har vært helt sykt morsom. Herregud som vi har kost oss, så at jeg er sliten nå skulle bare mangle!
Jakke – Zara, Genser – Ralph Lauren, Jeans – Gina Tricot

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg