DÅRLIG START PÅ HELGEN

Et sent hallo fra meg i dag! Når man har det litt for gøy kvelden før merkes det dagen etter, for å si det sånn. Etter jentekvelden på Xibition dro jeg til Ellen for innflytningsfest, og når en venninne spurte om jeg skulle ta den helt ut svarte jeg ´ja´. Tok det kanskje litt for bokstavelig, for i går ble det både shots og litt for mye vin. Men men, det er vel sånn vi blir gamle. Sofaen har vært mitt fristed i dag og Broen sesong tre har rullet på skjermen mens jeg halvsover. En lite produktiv fredag, og ikke en så kul start på helgen. Haha! Nå har jeg derimot tatt meg en dusj og er klar for å få meg litt frisk luft. I kveld skal jeg lage reinbiff til middag, ååååh gud jeg får vann i munnen. Her er noen snapshots fra jentekvelden i går:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg