DÅRLIG SAMVITTIGHET

IMG_3781-2

• VERDENS BESTE VENN •

God morgen! Eller man kan kanskje ikke si god morgen når klokken er så mye, men jeg har ikke orket å åpne macen før nå. Jeg har drømt så utrolig mye i natt, så jeg føler meg helt rar i dag. Noen ganger setter drømmene seg sånn skikkelig i kroppen i flere timer etter jeg har våknet, og alle følelsene jeg hadde i drømmen ligger fremdeles å ulmer i meg. Æææ, det er så ekkelt! Det er lenge siden jeg hadde det sånn sist, og jeg håper også det er lenge til neste gang. Det er utrolig vanskelig å forklare uten å fortelle om hele drømmen, men jeg klarer egentlig ikke sette ord på det. Jeg føler meg liksom bare tom, umotivert og trist. Akkurat nå vil jeg bare kaste meg under dynen igjen, sette på en serie å sovne. Håper jeg klarer å riste denne følelsen av meg snart, for jeg har jo egentlig en fin dag i vente. Å grave seg ned hjelper ingen.

IMG_3756-2IMG_3777-2

Heldigvis har jeg denne snuppa som alltid får meg til å smile. Hun er seriøst den morsomste hunden i verden, med den største personligheten. Ja, alle sier vel det om sine egne kjæledyr, men da har de ikke møtt Zara.. Haha! Jeg har vært så mye på farten den siste uken, og bare såvidt vært hjemom i leiligheten så jeg har skikkelig dårlig samvittighet ovenfor henne. Hun er jo vant med å være alene hjemme, men det har kanskje blitt litt mye de siste dagene. Agendaen min er full frem til helgen, mens neste uke skal jeg sette av masse tid til min firbente bestevenn ♥

 

2 kommentarer
      1. Hei! 🙂 den er fra en dyrebutikk på Vestkanten sender i Bergen, husker dessverre ikke hva butikken heter!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg