DÅRLIG SAMVITTIGHET

REKLAME – Inneholder affiliatelinker

Akkurat nå sitter jeg å hører på naboene griller å koser seg i bakgården. Høres ekstremt deilig ut! Personlig sitter jeg på kjøkkenet med litt halvdårlig samvittighet. Burde egentlig utnyttet det fine været, solt meg eller bare gjort noe som helst utendørs. Likevel frister det mer å jobbe litt, for så å finne en serie på netflix. Har nettopp sett ferdig Good Girls, og siden den tok seg veldig opp utover i sesongen anbefaler jeg den videre!

Ellers har jeg vært med familien. Gått på marked på Birkelunden, spist cheesburger i parken og levd livet i slow motion. Nå står jeg snart foran dagens store dilemma, som er å sole seg i parken eller starte på en ny serie. Nok en vanskelig og utfordrende dag i life of Julia. Merker det skal bli godt å få høsten tilbake, med litt mer action på mange plan. Er det lov å si?

JAKKE – BY MALENE BIRGER HER / GENSER – SAMSØE HER / BUKSE – FIVEUNITS / VESKE – NLY HER / BOOTS – NLY HER

Dette antrekket tok jeg bilder av for nesten en måned siden, men syns de ble så stygge at jeg ikke ville poste de på bloggen. Nå når jeg ser de på nytt så er de jo ikke så ille likevel? En annen grunn til at jeg ser frem til høsten er definitivt moten. Personlig eeeelsker jeg høstmote, og kunne gått kledd slik hver eneste dag! Alt jeg har på meg nå om dagen er en shorts og en singlet, gjerne med bikini under. Ikke akkurat antrekk som vinner fashionista of the year..

4 kommentarer
    1. ÆÆH!! Nettopp startet på «Good Girls» selv, og er allerede hekta! Er for så vidt helt enig med deg om høstmote også, haha. Gleder meg til å kunne «pakke meg inn» igjen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg