DANSELØVE

God mooorgen! Det er en ikke fullt så nydelig søndags morgen med gammel vinånde og inngrodd maskara, men siden jeg hadde det så gøy i går får det bare være. Jeg danset til og med, og som dere kanskje vet så danser jeg aldri. Nå har jeg faktisk danset to lørdager på rad, skjønner ikke helt hva greia er – men jeg håper ikke denne trenden fortsetter da jeg ser ut som en hodeløs kylling på dansegulvet. Nå er det klart for et alvorlig seriemaraton før det blir middag hos bestemor etterpå. Vi skal få ball, verdens diggeste ddp (dagenderpå)mat <3 <3

Under finner dere et antrekk med min nye kjole fra nelly! Tok litt inspo fra Cathrine og matchet den med en skinnjakke, elsker denne looken 😀 Skikkelig sommerlig og fin!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA whitedrezzKjolen finner dere her, jakke fra Zara og solbriller fra Céline 🙂 (Adlink)

14 kommentarer

Siste innlegg