DAGSKINO MED KIDSA

Hei 😀 Bursdagen har virkelig vært så fin! Startet med å gå en tur i byen, og fikk med meg mye fint fra Illum som er et interiøsmagasin i Bergen, pluss et par lekre boots fra Høyer. Viser dere senere! Vi dro også på kino klokken tre, noe tror nok aldri jeg har vært så tidlig på kino før? Etter jeg så klientellet i kinosalen burde det kanskje lyse en lampe i topplokket, for der satt det en gjeng med ungdommer med modne kviser, dunbarter en veldig intern humor der høylytt prating og kasting av popcorn sto i fokus. Vi så Jupiter Ascending med bl.annet Channing Tatum, og jeg hadde så høye forhåpninger til filmen. Syns egentlig det var ganske rar? Så ingen favoritt her i gården. Spesielt ikke siden dunbarten bak meg tydeligvis hadde kramper i foten og sparket meg i ryggen med jevne mellomrom. De syns også det var veldig kleint når hovedrollene begynte å kline, og da gikk det et stort fnis gjennom salen. Hah, hør på meg da. Hele 22 år i dag og så forbanna voksen da vettu!

Etter filmen dro vi på Soya for å spise middag og ta noen drinker, før vi kjøpte masse blomster og dro hjem. Nå blir det bare avslapping resten av kvelden slik at jeg er klar for skole igjen i morgen. Gikk glipp av alle finanstimene forrige uke siden jeg var syk, så har mye å ta igjen! Åh, bare ser for meg Johnny (foreleseren) kommer bort til meg for å vite svaret på et regnestykke, og jeg bare “hihi jeg vet ikke (som vanlig)”. Mitt mål for året er definitivt å rekke opp hånden minst én gang når han spør om noen vet svaret!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg