DAGLIG KRANGEL

Hei! SuperJulia uken har vært kjempebra så langt, wihu. Eller, nåja.. Kom meg på power step i dag tidlig, selvom formen ikke var helt på topp. Kanskje ikke så lurt, for nå verker det i hele kroppen og jeg bare sutrer hull i hodet på Kristoffer. Fikk faktisk overtalt han til å ha ligge-på-sofaen-ettermiddag, og det éne førte til det andre, så nå har vi nettopp spist opp all godisen i skapet. Der røyk den superdagen liksom, haha! Har også sett alle fire episodene av Frikjent som har kommet på sumo, digger den serien så langt og gleder meg ihjel til neste episode. SÅ spennende! I morgen har jeg det kjempetravelt og er borte fra tidlig morgen til sent på kveld, så det var fantastisk deilig å bare være lat og dvaskete i dag. Jeg kan jo nøye meg med at godteriet endelig er borte fra skapet, nå slipper jeg heldigvis å ha en daglig krangel med meg selv om jeg skal spise det eller ikke.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tusen takk for alle kommentarer både på innlegget under, og det under der! Hva skulle jeg gjort uten dere, syns det er så forbanna kult at jeg kan få så mange forskjellige meninger på samme plattform. Dere er gull verdt for meg!! 😀

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg