DAGER I FLIPFLOPS

ANNONSE – Affiliatelinker nelly

GENSERHER / SHORTSHER / FLIPFLOPSHER / SOLBRILLERHER

Åh, jeg har hatt sååå søndagsfølelse i hele dag. Gått uten sminke, sett på tvserie, spist mccern og bare kost meg mye hjemme. Selvom det er ekstremt fint vær i dag, så har jeg fått mer enn nok sol for helgen og det var deilig med en skikkelig Juliadag. Nå har jeg også skiftet på sengen til nytt og deilig kreppsengetøy, for det finnes vel ikke noe bedre enn å legge seg i rent sengetøy på en søndag? Evt mandag som det faktisk er i dag 😉

Zara har kommet til Oslo også, så nå skal jeg ta henne med ut på en liten kveldstur før det blir tidlig til sengs i kveld. Ville bare titte innom for å ønske alle en fin kveld videre, så snakkes vi i morgen ♥

4 kommentarer
    1. Hei! Synes settet du har på deg så mye beigere ut enn bildene på Nelly sin nettside, som fremsto langt gulere. Hva vil du si er den mest korrekte fargegjengivelsen?

      1. Hei! Jeg har filter på disse bildene som endrer fargen litt, men syns fargen på ekte er langt mer lik disse bildene enn de på nelly. En mellomting som heller litt mer mot disse bildene vil jeg si er en bedre forklaring av fargen 🙂 Syns absolutt ikke det er gult i virkeligheten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg