DAGENS SUNNE MATHANDEL

YUMMYYY 😋

Etter at jeg kom hjem fra helgeturen i går var kjøleskapet mildt sagt helt skrapt, så nå har jeg nettopp kommet hjem fra butikken! Tidligere handlet jeg gjerne for hele uken på en gang, men nå som det er sommer, mye sosialt og planer kan endre seg fort handler jeg heller for færre dager. I morgen skal jeg jo for eksempel på grilling, og på onsdag er jeg invitert på middag så begge de dagene går jo ut på middagsmenyen. Gjorde det enkelt i dag og skal spise en god gammeldags laksefilet med kokt potet, raspet gulrot og rømme. En av mine favoritter faktisk!

Ellers har jeg handlet inn mye grønt til frokost/lunsj. Elsker lomper med philadelphia, kalkunskinke, spinat, alfanaspirer og cherrytomat. Lager også mye proteinrundstykker til frokost, tar maks 15 minutter og oppskriften finner du her.

Slik så altså dagens mathandel ut, kom gjerne med tips til digge frokoster eller lunsjer om du har 😀

Håper alle har fått en fin start på uka! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg