Dagens styling hos Organics

Hei hopp! I dag har jeg vært på Orcanincs avdeling Bislett for å fikse litt på det slitne trynet mitt. Verdens flinkeste Siri sto for sminken min, og frisøren Line fikset håret mitt. PERFEKT siden jeg egentlig skulle i bursdagsfest ikveld! Dessverre tok jeg heelt feil av dagene, og bursdagsfesten er ikke før i morgen.. Hahah, herreguud så vimsete jeg er! Uansett er jeg strålende fornøyd med resultatet, og har egentlig mest lyst til å hoppe i første og beste partykjole og dra ut på byen. Jeg føler meg så fin og fresh! 😀 Deilig etter en sliten uke.  Organics er en kjede som har avdelinger på Majorstuen og Bislett. Salongen er økologisk, noe som er et stooort pluss! De driver både med sminke og hår. Om du for eksempel skal bleke etterveksten din så anbefaler jeg å dra dit, siden blekingen der er mye mildere enn på ordinære frisører. Likevel tar den alt av mørke hår! Besøk hjemmesiden deres HER for å lese mer. 
Se så fint! Besøk bloggen til Siri HER for tips og triks, hun er så flink!! Her er noen bilder av salongen:
Skikkelig hjemmekoselig og fint, syns ikke dere? 🙂 Hva syns dere om sminken min?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg