DAGENS SHOPPING

Hey! Som jeg sa i går skulle jeg nettshoppe litt, og da jeg endelig våknet fra komaet mitt (les: min fire timers powernap) satt jeg i gang. Nå er det lenge siden jeg har shoppet noe som helst. Jeg er nemlig en person som som småshopper veldig lite, men heller tar store runder litt sjeldnere. Denne gangen shoppet jeg kanskje liiiittttt vel mye? Haha 😀 Blir spennende å få denne pakken i posten, klarer neste ikke vente! Under ser dere hva jeg bestilte ♥

1. BLÅ HEELS HER / 3. SVARTE HEELS HER / 3. VELVET HEELS HER
4. ROSA JAKKE HER / 5. BLONDEKJOLE HER / 6. SILKESKJØRT HER
7. SETT MED ØREDOBBER HER / 8. SUNNIES HER / 9. SMYKKER HER

 

10. RØD KJOLE HER / 11. OVERSIZED KJOLE HER / 12. BLÅ KJOLE HER
13. MAXIKJOLE HER / 14. RØD VESKE HER / 15. BLOMSTERKJOLE HER
16. HVITE BUKSER HER / 17. BLÅ VESKE HER / 18. RIPPED JEANS HER

19. PLATFORM SNEAKERS HER / 20. FILAGENSER HER / 21. QUAY SUNNIES HER
22. LEVIS-SKJORTE HER / 23. DENIMSHORTS HER / 24. CARDIGAN HER
25. CROP-TOP HER / 26. JAKKE HER / 27. CROP-TOP HER

28. SKJERF HER / 29. BIKINI HER / 30. BIKINI HER / 31. SVART KJOLE HER
32. STRIKKEGENSER HER / 33. OFF SHOULDER KJOLE HER / 34. OFF SHOULDER TOPP HER / 35. ORANGE KJOLE HER

Minner om at dere fremdeles får tilgang til salget her 
før alle andre, om du bruker koden "FIRST" 😀
3 kommentarer
    1. Står vel at du blir sponsa her, men kjenner jeg ble litt misunnelig når du shoppa klær for nesten tjue tusen kroner (ja, jeg regna litt på det, haha!) Men mye fint, liker stilen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg