DAGENS PREKEN

Hola! I dag våknet jeg med julens første hangover, og skal jeg være helt ærlig så er den ikke så aller verst. Jeg var virkelig ikke i form da jeg dro ut i går, og har hatt tendenser til feber i flere dager nå. Typisk når det endelig skjer noe? Heldigvis er jeg flink til å drikke vann, noe jeg sterkt anbefaler alle å huske når de er på fest! Jeg drikker sikkert en liter vann til sammen i løpet av et vors. Kanskje fordi jeg er voksen og kjedelig, men jeg er ingen fan av å bli alt for full eller å bli dårlig. Det var dagens preken fra bestemor-Julia. 
Crop top HER og skjørt HER (annonselenker)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg