DAGENS MATHANDEL

BREAKFAST SHOPPING

Her ser dere dagens handlekurv! Som jeg skrev tidligere i dag har jeg vært helt elendig til å spise frokost det siste året. Det første måltidet jeg får i meg er som regel ikke før seeent på dag, og det første jeg drikker om morgenen er en energidrikk. Ikke bra for magen! I dag har jeg handlet inn til frokost for uken som kommer, og jeg gleder meg ihjel til å teste ut deilige smoothieoppskrifter 😀 Jeg kommer til å variere bruken av bær eller avocado, og ha dobbelt 0% med vanilje som base i smoothiene mine. Chilli, ingefær, spinat og grønnkål kommer jeg til å ha i alle sammen. Det er iallfall planen, haha. Akkurat nå er jeg på et stadie der jeg egentlig gir litt faen i om det smaker godt, så lenge kroppen min får i seg massevis av gode næringsstoffer. Much needed, vil jeg påstå 😉 Noen som har tips til flere grønnsaker som jeg burde teste ut?

2 kommentarer
    1. Elsker å starte dagen med smoothie. Gjør det egentlig så mye enklere å spise sunt resten av dagen også. Hvis du vil prøve, så er dette min faste oppskrift: 100 gram frossen spinat – 100 gram frosne bringebær – 130 gram frosne jordbær – 50 gram banan – 50-60 gram avokado – 150 gram naturell yoghurt. Synes selv den smaker sinnsykt godt. stort + å få i seg grønnsaker uten å egentlige kjenne smaken av det, haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg