DAGENS MATHANDEL

Da jeg kom hjem fra Oslo i dag tidlig var jeg sååå sulten! Jeg åpnet kjøleskapet, som var det tristeste synet jeg noen gang har sett. Det var ingenting, om man ikke regner med baseingredienser som fond, worchestersaus og hvitløk. Ikke en nydelig frokost, med andre ord.

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra butikken, og for første gang på lenge har jeg handlet for hele uken + starten av neste uke! Jeg var veldig flink til det før, men det siste året har jeg handlet dag for dag, noe som både er sykt uøkonomisk og waist of time. Nå har jeg handlet inn til tre forskjellige middager, og siden jeg bor alene kan jeg dele hver oppskrift over to måltider. Så seks middager totalt!

Her har jeg handlet inn ingredienser til speltlompepizza (verdens beste oppskrift her), kyllingsalat og spicy suppe med kikerter. Sistnevnte har jeg aldri testet ut før, men av en eller annen grunn er jeg skikkelig fysen på supper for tiden, så jeg googlet meg frem til denne!

Angående frokost og lunsj så spiser jeg sjeldent hjemme. Der er jeg også verdens minst kreative, haha. Det går som går som regel i rugsprø med et eller annet pålegg.

Bare gi en lyd om dere ønsker at jeg skal blogge mer om mat fremover! 😀

8 kommentarer
    1. Blogg mer om mat!
      Jeg bor også alene, så hadde vært fint med litt inspirasjon til alene-mat 🙂

      1. Alene-mat er jo egentlig sååå kjipt å lage, men man må jo spise godt selv om man ikke er med flere også 😉 Haha! Skal bli flinkere å dele fremover 😀

    2. Hadde vært kult om du kunne postet noe vegetar/vegansk mat 😀 husker du hadde et innlegg om å kutte ned kjøttforbruket 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg