DAGENS LISTE PLUSS EN UTBLÅSNING

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

DAGENS HUMØR:

Bra, iallfall bedre enn i går! Da hadde jeg nemlig en skikkelig dårlig dag, og avlyste alt på dagens agenda. Det er helt normalt å ha dårlige dager, noe som er viktig å huske på når man står i det. At man kan tillate seg å endre planene, og lytte til seg selv. Det kommer en dag i morgen, og den dagen er her i dag! Nå føler jeg meg mye bedre, klar for dagen og skal virkelig lage meg selv en fin dag ♥

DAGENS ANTREKK:

LOUNGE SETHER

Enn så lenge går jeg rundt i dette digge lounge-settet! Det er et sett delt i tre med bukse, topp og cardigan og er helt perfekt å slenge på seg. Stoffet er det mykeste ever, og jeg føler meg skikkelig luuuux når jeg har det på. Så lux man kan bli med noe fra nelly, iallfall 😉

DAGENS PLANER:

I dag er kjæresten bortreist hele dagen, så jeg og bonusdatter X skal ha en skikkelig jentedag her i Oslo. Vi skal fikse neglene hennes, spise en god lunsj, titte litt i butikker og kanskje komme oss ut på en av øyene for å bade om været tillater det. Kose oss maks skal vi uansett ♥ I kveld kommer også pappa og broren min til Oslo, så hele gjengen skal ut å spise! Planen er egentlig å dra på Sumo, men vurderer faktisk indisk i stedet. Hmmm..

DAGENS IRRITASJON:

Litt synd å starte dagen med en utblåsning, men jeg må bare si det en gang for alle; hva er problemet til folk på jodel? Nok engang får jeg tilsendt at det spekuleres i fjeset mitt og hvor mye fillers jeg har. For siste gang; jeg har hatt fillers i leppene som jeg fjernet for over ett år siden. Ellers har jeg alltid hatt bollekinn. Det er helt OK at ikke alle liker hvordan jeg ser ut, men hva forventer de at jeg skal gjøre med det? Det er bare sånn jeg ser ut, og jeg syns det er synd at andre har behov for å skrive stygge ting om andre mennesker. Get over it!

DAGENS TANKE:

Jeg vil virkelig finne meg en ny tv-serie å følge med på. Akkurat nå ser jeg kun på real housewives, og jeg føler meg seriøst mindre intelligent for hver dag som går. Ja, det er god underholding og et nydelig tidsfordriv. Men, jeg må virkelig få litt mer input i dagene mine enn bare drama, overfladiske krangler og amerikansk sirkus.. Noen tips?! Føler det er så ufattelig mange serier der ute at jeg virkelig ikke klarer å bestemme meg!!

DAGENS GJØREMÅL:

Ingen store gjøremål i dag, kun å lage en fin dag for oss her i Oslo!

DAGENS MAT:

Så fort jeg er ferdig med dette innlegget må jeg diske opp litt frokost til oss. Det blir vel det samme gamle; rundstykker med digg pålegg (er hektet på roastbeef med majones og rødløk under for tiden), samt to egg ved siden av. Til lunsj er jeg litt usikker på hva vi lander på, kanskje noe enkelt som Olivia eller noe i den duren. X kan få bestemme:) I kveld skal vi ut å spise med familien, så da blir det nok enten sushi eller indisk!

 

1 kommentar
    1. Høres ut som det blir en fiiin dag! 😀 Kos dere! Æsj ja, det er så tragisk at Jodel i det hele tett eksisterer!!! Hva f…?!
      Haha, går mye i den serien hos meg også, så lite å tipse om 😉 Ha en flott helg, skjønne! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg