DAGENS ANTREKK

(annonselenker)

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicJakke – Mango / SkjorteHER / BukseHER / Sko – Samsøe HER / Veske – LV

God kveld! Noen bilder av dagens antrekk i den nydelige Bergenssolen 🙂 Møtet i dag gikk over all forventning, og selv om jeg klør i fingrene etter å skrive hva det er jeg planlegger får jeg ikke “lov” til å poste det før litt senere. Derfor skal jeg ikke skrive mer om det heller før jeg faktisk kan si hva de store planene er. Jeg vet hvor irriterende det er, og beklager at jeg driver å hinter til det hele tiden 🙂

Nå skal jeg, Zara og Christoffer ut på en deilig kveldspromenade (som egentlig er en normal kveldstur, men jeg syns promenade høres hyggeligere ut). Deretter blir det nok bare seriamaraton før sengetid – som sagt er jeg godt inn i Criminal Minds verden.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg