DAGENS ANTREKK OG KODE SOM GIR -35% PÅ NLY TREND

ANNONSE – Affiliatelinker nelly.com

HerreGUD i dag er det kaldt i Oslo. Akkurat nå sitter jeg under to pledd i sofaen etter et par timer på Jul i Vinterland nede på Spikersuppa her i Oslo. Åh, de har gjort det så utrolig fint! Mer om det senere, da det ikke passer helt inn med bildene i dette innlegget. Hehe. I dag har vært en sånn litt-av-alt-dag egentlig. Jeg har jobbet, vært litt ut og inn av døren på forskjellige ærender, møtt June og Glenn på julemarked og nå skal jeg straks en tur til Kaltrina. Åh, sitter forresten å ser på “jeg mot meg” i bakgrunnen her. Har ikke sett det tidligere, men jeg er ekstremt glad for at jeg startet på serien. Den gjør virkelig noe med meg, uten at jeg kan sette helt ord på det. Av og til er det lett å få tunellsyn på sitt eget liv, og om noe er “ille” så kommer man liksom i en sånn boble. Så ja, man får satt ting litt i perspektiv!

LUE – ARNIE SAYS / KÅPE – FILIPPA K HER / GENSERHER (PÅ -35% KUN I DAG, SE KODE UNDER) / JEANS – HER / VESKE – LOUIS VUITTON / BOOTSHER

Her har dere ett av dagens tre antrekk 8) Det første var i joggisen, og det siste var en svær boblejakke og uggs fordi det var så kaldt ute. Stryk tre antrekk forresten, akkurat nå sitter jeg faktisk i det fjerde. Haha!

Forresten, jeg fikk en kode på mail tidligere i dag som gir ytterligere 10% rabatt på alt fra NLY Trend KUN i dag. Altså -35% totalt 🙂 Klikk deg inn HER og bruk koden “Extra10” i kassen ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg