DAGENS

 
Jakke – Vila // Skjorte – Zara // Skjørt – BikBok // Veske – Michael Kors Her har dere dagens! Ser mange spør meg i innlegget under om MK veskene er billigere i London enn i Norge, men jeg vil tro prisen ligger på omtrent det samme. Man sparer vel penger på å kjøpe den hvis kursen er lav tenker jeg! I kveld er det vår siste kveld her nede, og jeg må si det skal bli godt å komme hjem til Oslo igjen. Jeg har jo vært på reisefot i nesten en måned nå, og det har vært alt for mye usunn mat og ikke minst alkohol. Øl og vin til nesten alle måltider hver dag merkes på kroppen, men det er jo “lov” siden det er “ferie”. Huden min har også blitt helt forferdelig nå, noe dere ikke ser på bildene siden som den bloggeren jeg er har jeg selvfølgelig airbrushet de…….. Når jeg kommer hjem skal jeg rett på butikken for å handle inn mye sunn mat til kjøleskapet, og jeg gleder meg sånn! Fra nå av blir det kun clean eating for min del, for nå er jeg sååå lei av et dårlig kosthold og mat på resturanter! Nei, det skal bli godt å komme hjem å roe seg ned litt kjenner jeg. Misforstå meg rett, jeg har storkost meg på reisefot den siste måneden! Har hatt det helt fantastisk faktisk 🙂 Uansett! Siden det er siste kveld skal jeg og June på Zoilo å spise. Jeg og Kristoffer ville egentlig spise der forrige uke, men da var det dessverre fullt… Derfor ringte jeg å bestilte bord til klokken halv ni ikveld. Det blir mitt siste måltid med vin på en stund! Iallefall på en hverdag.  PS! June har ordnet seg ny blogg 🙂 Sjekk den ut HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg