dagens

 


Jakke – Topshop, Lue – BikBok, Solbriller – RayBan, Veske – Zara, Genser – BikBok, Jeans – Acne

Har nettopp kommet inn dørene etter en koselig lunsj sammen med en venninne. Nå skal jeg fikse meg kjapt, før det er ut igjen. Skal spise sushi og kose oss, før det blir ut senere ikveld. Bare to uker til jeg fyller 20, så ikveld tenkte jeg ut å si farvel til Tangenten, som er det eneste utestedet for de under 20 i Molde. Der finner man absolutt alt fra dansende paljettkjoler og gamle menn med pils og rullings. Med en passelig mengde promille i kroppen og gode venninner så er tangenten faktisk ikke så verst. Hva kan man forvente seg, jeg bor jo trossalt i Molde – but not for long!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg