DAGEN FØR DAGEN

Dette er faktisk siste dagen jeg kommer til å snakke om skole på en stund, så håper dere kan henge med i et lite innlegg til! I dag har hodet mitt ikke fungert. Jeg var på skolen i fem timer, men fikk faktisk ikke gjort en dritt. Bare glodde i veggen, sjekket mobilen et par tusen ganger og hørte på musikk. Om jeg først skulle prøve meg på en oppgave var det så tiltak at jeg lot heller være. Dagen før eksamen, at det går an… Akkurat nå tviler jeg på at jeg kan lære noe mer, så da får vi se hvor langt det holder i morgen. Klokken 14 er det SOMMERFERIE, og den følelsen er ganske syk. Har jo jobbet som blogger de siste årene, så jeg kan ikke huske sist jeg hadde en sånn følelse. Fantastisk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har allerede lagt meg. Så ikke at klokken bare var ni før nå. Haha! I morgen trenger jeg all den energien jeg kan få siden det er full agenda helt fra tidlig eksamen til sent på kvelden, så satser på at jeg får sove med en gang. Bare håper naboene avslutter middagsselskapet sitt snart. Ja, jeg skjønner man blir mer høylytt etter et par glass vin altså. Dessverre er det ikke like gøy når jeg ikke er med på moroa selv 😉 Jeg får ta det igjen på eksamensfesten i morgen! Da skal jeg være høylytt som faen!! Neida.

9 kommentarer

Siste innlegg