DAG TRE

(inneholder annonselenker)

Image and video hosting by TinyPic

Noen som har blitt glad i å gå i hvite klær eller? Guilty as charged! Jeg er jo egentlig en all-black jente som omtrent bare kjøper svarte klær, men som sagt er jeg en utrolig væravhengig person og når solen titter fram kryper de svarte plaggene bare lengre og lengre bak i skapet. I dette tilfellet kofferten jeg har med meg til Oslo. Jeg hadde forresten gledet meg til en lang uke med sol i hovedstaden, men nå ser jeg at det er meldt regn fra i morgen av. Altså, hva faen??

Men, nok om mine favorittfarger og værklaging. Nå er jeg straks på vei ut døren for innkjøp dag tre! 😀 Deretter skal jeg til Drammen til fine Oda som driver Wam-klinikken for å friske meg litt opp. Jeg føler meg alltid så fresh etter jeg har vært hos Oda, så i dag blir nok ingen unntak 🙂 Nå må vi løpe for å rekke toget, første møte er nemlig på Lysaker i dag. Vi prates senere!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Caps – Varsity / TeeHER / BukseHER / KlokkeHER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg