I DAG KOMMER HAN!

God morgen! I dag er den ekstra god, for om et par timer kommer nemlig kjæresten min hjem igjen! Han har vært i Vietnam i drøye to uker for å jobbe med en ny kolleksjon til klesmerket deres Another Kind of Denim, så jeg er naturligvis spent på å se både han og resultatet. De er så flink de to gutta bak AKD altså ♥ Det har vært så utrolig kjedelig å være her hjemme uten han. Leiligheten virker så tom, og på kvelden har stort sett Zara vært min eneste samtalepartner.

I dag har jeg tenkt til å ta meg helt fri og bare kose meg sammen med Christoffer. Når jeg er ferdig å skrive dette innlegget klappes macen sammen og den skal ligge urørt resten av dagen. Jeg har forhåndspostet et innlegg til senere forresten! Så helt stille blir det ikke fra meg på sosiale medier likevel 😀 Selv om jeg elsker å jobbe og syns det er utrolig viktig å jobbe hardt for det man drømmer om, så er det like så viktig å ta seg fri og kun være sammen med de man er glad i. Håper alle får en fin dag, det vet jeg at jeg får ♥

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer
    1. dere er så utrulig fine sammen! Håper du får en strålende dag Julia 🙂

      Kunne du fortalt hvor antrekket ditt er fra? Råkule bukser!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg