I DAG FIKK VI NØKLENE!

Image and video hosting by TinyPic

# LIFE

Jeg holdt på å skrive “these glory days” i overskriften, helt til jeg kom på at det er et klesmerke for herrer – og at det kanskje ikke passet så bra inn. Det er ingen tvil om at vi nordmenn er utrolig værsyke! Så fort solen titter frem flommer vi ut fra alle våre kroker vi har gjemt oss i vinter, og blir nesten helt nye mennesker. Beklager at jeg poster gamle bilder, men som sagt tok jeg meg helt fri i går og kamera ble igjen hjemme. I dag er jeg derimot tilbake, og skulle gjerne tatt mange freshe bilder til dere om ikke det høljet ned ute. For et schizofrent vær det er i Bergen altså. Sol og nesten for varmt en dag, mens regn og kaldt neste. Ikke at jeg er sjokkert, for sånn har det jo vært siden jeg flyttet hit. Krysser fingrene for at sommeren ikke er ferdig før den har begynt..

I dag har jeg absolutt ikke den mest spennende dagen. Straks skal jeg ned på Beauty London for å freshe opp vippene litt, før jeg skal jobbe med nettbutikken resten av dagen. Life these days!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

I dag tok vi forresten over nøklene til butikklokalet vårt! WÆÆÆ nå nærmer det seg virkelig! Jeg skal få kommet meg på IKEA fort som faen for å kjøpe inn kontormøbler så jeg kan starte å jobbe derfra i stedet. Det kribler i magen etter å innrede det nye kontoret, og jeg skal selvfølgelig dele bilder når det ser nogen lunde greit ut der. Denne måneden kommer til å bli så spennende, og nå er det bare 29 dager til vi åpner!

10 kommentarer
    1. Hei Julia!
      Jeg har lyst å sette på vippe extensions til ferien, og etter reasearch har jeg endt med å ville bestille time hos Beauty London, mye pga jeg ser du har vært så fornøyd der, og resultatet ser kjempefint ut! Det jeg lurte på var om du tilfeldigvis har en rabattkode der for tiden, som det er mulig å bruke? hehe, krysser fingrene!

      xoxo medstudine som ønsker dådyrblikk som deg :-*

      1. Hei hei <3 Beauty London er superbra, anbefales på det sterkeste! Jeg har dessverre ingen rabattkode der, men skal si fra om det er mulig senere 🙂 klem

    2. Jeg bare lurer, tar du eksamener ved BI dette semesteret? 🙂 Du ser forresten helt fantastisk ut! Hvor er buksen fra? den var veldig fin <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg