I DAG ER JEG TRIST

Jeg holdt på starte innlegget med mye piss om hvor digg solen var og alt det der, men skal jeg være helt ærlig har jeg hatt en litt kjip morgen. Eller en ganske kjip morgen. Alt virker bare så meningsløst og tungt. Da jeg sto foran speilet for å fikse fasaden i dag tidlig følte jeg ingenting hjalp. Concealeren dekte ikke som den skulle. Jeg hadde fått en kvise mellom øyenbrynene. Håret nektet å samarbeide. Du vet, alt var feil. Jeg vet jo at det ikke er noe galt med meg eller at jeg er “stygg”, men når man ikke har en topp dag så stemmer plutselig ingenting. Da jeg gikk til J&J prøvde jeg å høre på litt glad musikk for å komme i bedre humør, for turen min inn til sentrum er faktisk et av favoritt-tidspunktene mine i løpet av dagen. Det er så sjeldent jeg har sånne tunge dager, så når de først kommer føler jeg virkelig på det. Jeg føler meg rett og slett litt trist, uten å vite hvorfor.

 

LANG GENSER – NLY HER / ARMYJAKKE – WHYRED / SNEAKERS – HER / SEKK – BY MALENE BIRGER HER / SUNNIES – CÉLINE HER

Bare å skrive dette innlegget hjalp faktisk veldig på humøret. Deilig å få sagt at man ikke har en så kul dag, da ufarliggjør man situasjonen litt om dere skjønner. Å holde ting inne i seg gjør bare vondt verre. Heldigvis har jeg forstått det, og blitt mye flinkere å prate om ting om noe plager meg. Det er helt OK å ikke alltid være så sterk, og vise sine svake sider også. Det er heller ingen katastrofe å ha én dårlig dag, sånt skjer.

Håper alle får en fin start på helgen ♥

8 kommentarer
    1. Du inspirerer meg så mye! Jeg elsker både innstillingen og holdningene dine, og har jeg en dårlig dag er det som oftest det å gå inn å lese bloggen din som gjør den bedre! Keep up the good work! Klem <3

      1. Tusen takk Hege <3 Jeg har tatt litt sol i det siste, og selvfølgelig vært ute i solen! 🙂 Klem

    2. Dårlige dager både kommer og går, men husk, en dårlig begynnelse på dagen betyr ikke nødvendigvis at hele dagen blir dårlig! 🙂 Vet ikke om det hjelper, men jeg synes du ser bra ut som alltid 🙂

      1. Det er helt sant, og viktig å huske på! Man kan ikke være superhappy 24/7, selv om man helst kunne ønsket det 😉 Hehe! Tusen takk for gode ord Rachel <3

    3. Noen dager er bare sånn! Og det eneste som hjelper er at det forhåpentligvis kommer en fin dag i morgen, eller dagen etter det. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg