DAG ÈN

Goood morgen! ♥ Jeg skal ikke lyve å si jeg gledet meg til alarmen ringte i dag tidlig.. Treningstøyet var lagt klart, joggeskoene satt fram i gangen og vannflasken klar på kjøkkenbenken. Planen var å løpe trappeintervaller, men siden dumme meg klarte å legge igjen macladeren på kontoret i går ble det en joggetur dit for å hente den i stedet. Men men, trening ble det iallfall! Herregud så deilig å være i gang. I dag kom yogamatten min også, woho! I morgen tidlig tenkte jeg å trene yoga eller pilates før jeg starter dagen skikkelig, det kommer til å bli så digg 😀

Nei, det er deilig å være i gang – og ikke minst å være så motivert som jeg er nå. Håper jeg klarer å komme tilbake til gamle treningsrutiner, for herreguuuud så flink jeg var før. Fast trening 4-6 ganger i uken liksom, og tidenes beste kosthold. Det er ikke noe jeg kan skryte på meg nå, for å si det sånn 😉 Nå skal jeg lage meg en digg smoothie fra alle grønnsakene jeg kjøpte i går, deler den senere i dag om den blir god!

JAKKE – SAMSØE HER / GENSER – SAMSØE HER / BUKSEHER / SNEAKERS – NLY HER / VESKE – WHYRED HER

Her har dere gårsdagens antrekk! Et skikkelig chill mandagsantrekk. Jeg bruker sykt mye sneakers for tiden, hvorfor har jeg ikke startet med det før? Tidligere gikk jeg typ bare i boots, men den siste måneden klarer jeg nesten ikke tanken på det engang. Kanskje fordi vi har fått inn så sykt mange kule sneakers på Janne & Julia, jeg blir vel inspirert. Hihi.

Håper alle får en fin dag ♥

4 kommentarer
    1. Har du en annen link til den jakken? Evt vet du om nelly får den inn igjen? Seriøst den fineste skinnjakken jeg har sett

      1. Det ser ut som den er utsolgt! :O Jeg elsker den 😀 Kanskje noen andre som fører Samsøe Samsøe har den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg