DA VAR VI I GANG

Åh, Gud hjelpe meg. Kom nettopp hjem fra min første treningsøkt etter en litt for hard sommerferie. Jeg var på Step-timen på Elixia, og jeg har aldri følt meg så tragisk i hele mitt liv. Jeg er jo egentlig god på step. Dritgod, for å være helt ærlig. Men i dag, var jeg heller dritdårlig. Kondisen min var ikke eksisterende, og jeg måtte stoppe opp for å ta pustepauser sånn cirka hvert andre minutt. Utrolig pinlig med tanke på at absolutt alle andre klarte å henge med uten problem. GUD, jeg må komme tilbake i form igjen! Nå er det igang folkens. Hipp hurra for at det er treningsstudio på hotellet vårt på Gran Canaria! Etter jeg kom hjem har jeg bare stirret på gamle bilder av meg selv, fra den tiden jeg var dronninga over stepkassen (nesten iallefall). Herlighet, jeg var jo faktisk riktig så fit jeg! Det ser jeg først nå. Denne sommeren har inneholdt alt for mye festing, fastfood og chilling. Nå må jeg bare dra meg selv i nakkeskinnet og komme meg back in business. Jeg blir nemlig ikke motivert av å se på squatbilder eller andre superpene jenter, nemlig tvert imot. Det som motiverer meg er å se på gamle bilder av meg selv, uansett hvor teit det høres ut. Det sier meg bare at det faktisk går an å komme tilbake igjen til formen.  Bilder fra i vinter og vår. Misforstå meg rett, jeg ser ikke på gamle bilder av meg selv fordi jeg var så syyykt digg og tynn liksom. Heller fordi jeg selv ser en stor forskjell.  Hva motiverer dere når det kommer til trening?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg