da var jeg osloborger

Åh, endelig framme! Turen gikk smertefritt, og alt jeg hadde gruet meg til på forhånd ble bare unødvendig surr i hodet. Det eneste negative var at jeg selvfølgelig hadde overvekt på den ene kofferten min, slik at jeg måtte stappe masse klær og sko ned i en rema 1000 pose som jeg måtte bære med meg inn på flyet. Som om jeg ikke hadde nok i hendene fra før. Haha! Heldigvis hadde jeg med meg min snille venninne Ragnhild som kunne hjelpe meg å bære litt. Jeg fikk litt panikk av tanken på å ta flytoget alene, siden hun skulle videre til Moss. Jeg bare så for meg Zara ramle ut av buret, mens kofferten sprakk opp og det kom til å bli et kaos av undertøy og chihuahua.. Jeg var så freidig at jeg ringte Lars klokken 06.30 i dag tidlig, for å spørre om han kunne hente meg på Gardermoen siden han har bil. Merkelig nok svarte han ja, noe jeg ikke hadde forventet siden han er litt av en morragris. TUSEN TAKK LARS! <3
På Molde flyplass i dag tidlig.
Fine Ragnhild og Zara <3


Jakke – Selected Femme, Genser – HER, Jeans – Acne, Boots – DinSko, Solbriller – RayBan Haha, må bare le av den Rema-posen.. Neimen da var det blitt Osloborger av meg også da! Senere skal jeg møte verdens beste Birte for lunsj, siden hun også er i Oslo i helgen. Dere husker vel henne? Men først: søvn. Med kun to timer på puta i natt kjennes det på kroppen, og nå er jeg sliten. Ha en flott lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg